Huhhuh.

Perjantai töissä oli aikamoinen hulinpäivä loppujen lopuksi.

Lauantaina oli aikainen herätys, ja pyysin kaveria soittamaan mulle aamulla että herään. No, heräsin 1,5 tuntia myöhemmin kuin mulla oli herätys, ja kolme puhelua oli tullut..

Sain kyllä itseni nopeasti autoon, ja olin näyttelyssäkin ihan ajoissa. Autossa hoksasin, että puhelin oli jäänyt työyön jäljiltä piippaukselle. Ilmankos en ollut puheluihin herännyt...

Into oli luokkansa kolmas, Inton veli voitti luokan ja oli VSP ja toinen veli oli luokkansa neljäs. Näistä ja näiden siskosta koostunut kasvattajaluokka KP ja ROP-kasvattaja. Aivan ihania lapsia olivat kaikki. Fani lähettää paljon terveisiä lapsilleen!

Kotimatkalla auto temppuili, mutta pääsin loppujen lopuksi IKEAn kautta kotiin.

Nukuin pikkupäikkärit ja töihin.. Paitsi, että auto ei startannut!! Soitin jo töihin että tulen myöhässä, ja kerkesin tilata taksinkin, kun se yhtäkkiä hörähti käyntiin. Onneksi. Tämän jälkeen ei toistaiseksi ole ollut auto-ongelmia.

Noh, tänään sitten tuli Turbolle yksi narttu, ja sen jälkeen nukuin univelkaa pois useamman tunnin, joten tässä on taas kukuttu yöllä. Maanantaisin ja tiistaisin mun rytmi on kyllä aina ihan ihmeellinen.

Sitten taas torstaina nukun jo tarkoituksella myöhään, ja menen myöhään nukkumaan, että jaksan seuraavan yön töissä. Tosin, ens viikonloppu mulla on vapaa!!

Odotan innolla, tai tavallaan myös kauhulla, perjantaita, ja Erään tapaamista.  Tarkoitus olisi juhlia mun synttäreitä hyvässä seurassa.