Niinpä niin. Voivottelin viimeksi sitä huomista näyttelyä, ainakin siinä bittiavaruuteen kadonneessa versiossa. Kun siis mulla on sunnuntaina töitä enkä pääse sinne. No juu, ja jos olisin edes hiukan vilkaissut kalenteriin, niin olisin saattanut huomata että huomenna on helluntai, joka siis on pyhä, eikä kaupat ole auki! Eli siis huomenna on mulla vapaa, ja pääsen Fanin kanssa näytelmiin :) Hieno homma, kyllä olisikin ärsyttänyt heittää rahaa kankkulan kaivoon.

Iloisella mielellä lähden Mänttään muka mummilaan, vaikka mummi on kuollut jo vuosia sitten. Se kaupunki on vaan niin ihanan pieni ja idyllinen. Paikasta a paikkaan b on aina lyhyt matka, ja kaikki tuntevat toisensa!

Näyttelyn sujumisella ei ole mulle mitään väliä. Haluan vain päästä Mänttään! Fani luultavasti saa H:n. Tuurilla EH:n, joka olisi aivan mahtava juttu. Saa nähdä. Tämä tuomari ilmeisesti tykkää hiukan eri tyypistä. Kävi miten kävi, lupaan että mulla on iloinen mieli.

Kotiin päin saan vielä matkaseuraa kun parsonistikaverini tulee kotiin Lahteen kyydissäni. Saa nähdä kuinka nautinnollinen matka meillä on kolmen uroksen kera mun "tila-autossani". Mutta ainakin on läpätysseuraa eikä tarvi pelätä että nukahtaa rattiin.

Tosta helluntaista vielä sen verran, etten ollut ainoa keneltä se oli mennä ohi. Lähes kaikki kaverini olivat suunnitelleet menevänsä huomenna kauppaan, eikä kukaan siis muistanut että huomenna on helluntai. Luojan lykky, mä en ole ainoa lahopää!

Huomenna ehkä lisää Mänttä tunnelmia :)

Nora