Voi jösses että ottaa päähän!

Internet on oikeesti ihan hieno asia, ja foorumit on mukavia kun pääsee vaihtamaan kuulumisia tuttujen ja tuntemattomien kanssa, jne. Mutta sitten on aina niitä netiketistä täysin tietämättömiä tumpeloita idiootteja!

Mä oon nyt niin kypsä viimeaikaisiin nettiselkkauksiin, ettei tee pätkääkään mieli edes yrittää esittää mitenkään tyyntä ja rauhallista. Kun kiukuttaa niin kiukuttaa!

Kuinka ihmiset oiikeesti jaksaa? Eräällä foorumilla riittää niitä nimimerkin takaahuutelijoita. Nytkin laitoin sinne Rokista pari kuvaa, ja jo siellä oltiin arvostelemassa kuinka mä suunnillen pilaan ponini sen varusteilla, jne... Juu, ja kivat vaan niillekin! Hauskinta on, että he eivät ilmeisesti tiedä koko asiasta kmitään, mutta kunhan heittävät jotain muka tosi rakentavaa kommenttia. Ja tosiaan, sen todella omaperäisen hymiönimimerkin takaa onkin varmaan hauska huudella.

Sitten taas, toisaalla netissä. Yritin aloittaa keskustelua koirien jalostuksesta ja avoimuudesta kasvattajien kesken. No, johan siellä yksi räyhähenki löi lyttyyn suurinpiirtein koko muun porukan kuin "oman porukkansa", ja kaiken lisäksi hiukan aiheen vierestä. Lopulta koko keskustelu lukittiin, vaikka uskon että itse aiheesta olisi voitu hyvin keskustella vielä vaikka parinkin sivun verran. Hienoa pilata muiden keskustelut haastamalla riitaa!!!

Mua RRRAivostuttaa! Ehkä just siksi, koska se oli mulle tärkeä ja läheinen aihe, ja olen pohtinut niitä juttuja mielessäni monet illat, ja halusin saada asiallista keskustelua aikaan, ja kuulla muiden mielipiteitä, sekä saada ihan vastauksia muutamiin asioihin.

Yritä huomenna saada koottua ajatukseni ja kerron sitten rauhassa hiukan heppa-asiaa.. Rokin kanssa menee nyt toosiii kivasti!

Eikö joskus voitaisi olla kaikki sovussa? Edes hetki?

Raivostunut Nora