Onpas taas ehtinyt vierähtää aikaa edellisestä merkinnästä. Itse asiassa tänä aikana on ehtinyt tapahtua paljonkin, mutten varmaan muista kaikesta kertoa.

Kevät tuli. Tänään oli ihana ihana ilma, vielä 18.30 aurinko paistoi ja todella lämmitti kun kävin ulkona. nyt iltaa kohti tosin kylmeni, mutta toivottavasti tulevatkin päivät ovat yhtä lämpimiä. Mä olen totaalikyllästynyt kylmyyteen.

Toisaalta, mä tunnun tällä hetkellä olevan totaalikyllästynyt kaikkeen. Mikään ei tunnu muuttuvan ja mua ahdistaa. Mua ahistaa aina kun huomaan junnaavani paikallani. Ja nyt taas todella tuntuu siltä. Mun on pakko saada jotain muutosta elämääni ennen kuin tulen hulluksi. En vaan tiedä oikein miten sellainen tapahtuu. Pitäisi nyt vihdoin saada joku järkevä suunta elämälle.

Toivottavasti asiat selkenevät kesän tullessa.

Meillä oli Fanin kanssa Riihimäellä kisat. Rata oli yksinkertainen, ja ehdin jo ajatella, josko... No, Fani sitten varasti lähdössä ja olin vähän ennen keinua jäljessä ja vaikka annoin käskyn "keinu", Fani teki jotain käsittämätöntä: löi tassut ylös menolle, ja hyppäsi sen yli. Sain kutsuttua Fanin takaisin einulle, pienen, tai vähän suuremmankin haihattelureissun jälkeen pääsimme jatkamaan matkaa. Fani ei suorittanut yhtään väärää estettä, joten hyllyä ei tullut. Sitten kepeille meni väärältä puolelta sisään, korjauksen jälkeen hienot kepit. Loppurata ihan nappiin, ei kontaktivirheitä koko radalta. Eli, tuloksena kymppi.

Nyt ollaan sitten saatu kepit hanskaan, mutta kontatit ahdistaa vieläkin. Seuraavana edessä Kouvolan kisat.

Vime viikonloppuna oli Jyväskylän näyttely, jonne en ilmoittanut kovin pohdinnan jälkeen ketään. Ja sitten kuulin että kasvattini, Fiinin sisko on menossa sinne. Pätin sitten lähteä turistiksi. Susanna pyysi että esittäisin Allin, ja Alli esiintyikin upeasti. Tuloksena H, ja oikein kiva arvostelu. Kiva aloitus.

Ensi viikonoppuna on Lahti KV. Meiltä menee kehään Fiini, Siro ja Kerttu. Lisäksi kasvateistani Sulo ja Lotta ovat tulossa. Näyttelyn jälkeen illalla meille on tulossa kylään kasvattajaystäviä. Minun pitäisi siis jossain välissä tällä viikolla saada aikaiseksi siivota.

Fiini on hauskasti paksuuntunut. Se on siis myös lihonut, mutta muutenkin levinnyt. Jotenkin se on myös tasaantunut. Tiedä sitten olisiko korkeuttakin hieman tullut lisää. Viimeksi kun mittasin sen tässä kuuauden sisään, se oli 25cm korkea. Ainakin ollaan rotumääritelmän sisällö koon suhteen jos ei muuten. Korvatkaan eivät ole enää pystyt, ei nyt mitenkään kovin tiiviit lupatkaan kyllä. Saa nähdä mitä tuomari mahtaa sanoa tuosta tättähäärästä.

Nyt pitäisi mennä nukkumaan, mutta ei jotenkin väsytä, sillä olen ollut iltavuorossa, ja pääsin vasta äsken töistä. Huomenna menen jo kymmeneksi. Torstai ja perjantai on onneksi taas ihanaa iltavuoroa. Lauantaina minun tarvitseekin hakea Kerttu tänne.

Joten, kaipa sitä voisi vaikka lähteä yläertaan kohta koittamaan nukkumista.