Meille tulee vauva! Koira-sellainen. Kyseinen pentu on nyt ihan yllätysvauva, ja täytyy koittaa sopeutua tilanteeseen. Aiheesta lisää myöhemmin.

Toinen mitä eilen ehti tapahtua, tapahtui sitten illanvietoissa. Kun tultiin pentujenkatsastusreissulta kaverini kanssa, siirryttiin pian Lahden yöelämään. Oli tosi hauska ilta, mitä nyt kaverin kanssa erkaannuttiin noin puoleksi tunniksi ihan lopussa. Baarien sulkemisen jälkeen sitten tavattaiin taas. Mutta hauska juttu oli se, että mä pyysin yhdeltä pojalta sen puhelinnumeron! Siis minä! Hui. Se on semmoinen poika, joka on aina ollut mun mielestä kovin suloisen oloinen. Ja nyt mulla tosiaan on sen numero. Eri asia sitten että miten käytän sen hyväkseni. Puhuttiin eilen että soittaisin tänään, mutta nähtäväksi jää. Mä oon niin huono näissä hommissa, mutta kauhea edistysaskel tämä numerojuttu!

Sitten näin pitkästä aikaa yhtä poikaa, kenen kanssa joskus oli jotain pientä, mutta siitä ei sen kummempaa tullut. Kyselin kuulumisia, niin eikös tämä johonkin väliin saanut ympättyä että seurustelee nykyisin. (Minkä toki tiesin, kun ovat jo melkein vuoden seurustelleet, ja pikkukaupungissa asutaan..) Mutta mikähän siinä on? Kaikki tekevät sen. Olen huomnnut. Esim. kun silloin tällöin laitan ensirakkaudelleni tekstiviestin "Mitä kuuluu?" Hän vastaa, että tyttöystävän kanssa tehdään sitä ja tätä. Ihmeellistä. Onko miehet niin sadisteja, että haluavat kääntää veistä haavassa, vai vaan niin tyhmiä, etteivät tajua, ettei tuollainen välttämättä ole kovin hienovaraista?

Tänään illalla lähdetään sitten kouvolaan, ja siellä tosiaan saattaa törmätä vaikka keneen tuttuihin..

Miehet...

Hetken mieliala : hämmentynyt
Nora jolla on kaamee kapula..