Tuli se joulutunnelma sieltä, kunhan pääsi äidin tykö  notkuvan joulupöydän ääreen.  Mulle ehkä tärkein asia joulussa on herkuttelu. Sain kyllä luvattoman paljon ihania lahjojakin, vaikka en itse ostanut tänä vuonna mitään kenellekään. Äidin lupasin kyllä viedä shoppailemaan alkuvuodesta.

Isän luonakin oli hauskaa, katseltiin televisiota ja arvosteltiin elokuvia ja näyttelijöitä. Isä oli pettynyt etten ollut ottanut koiria mukaan, kahdesta syystä: Siksi että hänen on ikävä koiria, ja siksi että hän olisi toivonut minun jäävän yöksi. Regina kuitenin on jo siinä tilassa etten sitä viitsi kamalasti raijailla ympäriinsä enää.

Nyt olen siis kotona jälleen, täällä ei ole joulukoristeen koristetta, ainoa mikä joulusta muistuttaa on avatut lahjat, sekä jouluruoat joita äiti pakkasi mukaani. En jostain syystä oikein osaa omaan kotiini joulua tehdä kun ei ole ketään kenelle sen tekisi.

Koirat saivat raakoja hirven luita, ja ovat tyytyväisiä.

Minun oli tarkoitus tavata kaksi ystävääni Kouvolan vierailuni aikana, mutta onnistuin syömään itseni niin ähkyyn että makasin äidin luona sohvan pohjalla niin myöhään, että pääsin isän luota lähtemään vasta puolilta öin, joten tällä kertaa tuli tehtyä vain ne pakollisimmat vierailut. Olen pahoillani, mutta lupaan tulla tevehtimään myös teitä pian!

Toisella näistä kavereista on hieman vaikeaa parisuhteessaan, ja olisin halunnut päästä ihan konkreettisesti antamaan tukeani, mutta hän tietää että olen aina puhelimen tavoitettavissa, ja ajan kyllä Kouvolaan heti kun on tarve. Toivottavasti saavat selvitettyä asiansa. Tämä ystävä on tärkeä ja hänen onnelliuutensa on aina ollut minulle yksi tärkeimpiä asioita.

Pian täytyy alkaa jo suunnitella uutta vuotta. Jos on ehdotuksia niin otan vastaan :D



Eiliselle kommentoijalle: On täällä blogissa silloin tällöin ollut kommentteja ystäviltäni. Mutta minä en kirjoita blogiani kommenttien toivossa, vaan se on itselleni tapa käsitellä tapahtuneita ja mielessä pyöriviä asioita. Ystävien ommentit ovat toki aina tervetulleita, on hieno tietää että joku elää mukana :)