Suunnitelmien mukaanhan mun olisi pitänyt jo viime viikolla muuttaa.

No, täällä ollaan, mutta huonekalut ei. Kaikenlaisten ikävien sattumien takia varsinainen muutto lykkäytyy ja lykkäytyy ja lykkäytyy. En tiedä tuleeko koskaan valmiiksi :(

Nyt minulla on täällä sänky, ruokapöytä, tietokone ja televisio, sekä yksi patja joka toimittaa sohvan virkaa. Onneksi ei ole ketään jota kutsuisi illalla katsomaan talkkaria, tms. kun tuossa joutuisi lähinnä olemaan sitten sylikkäin. Ja tälläkin hetkellä sen on koirat vallanneet.

Mulla on selkeesti menossa harmittelu kausi. Harmittaaa kun mikään ei onnistu, harmittaa kaikenmaailman tyhmät miehet jotka ei ymmärrä ihastua muhun vaikka mähän olen aivan ihastuttava. Harmittaa moni muukin asia. Harmittaa vähän sekin että kaikki niin kovin harmittaa.

Viikonloppu oli kyllä kiva.
Lauantaina olimme Fanin kanssa russeleille järjestetyssä agilitykoulutuksessa, ja meillä meni tosi kivasti. Saimme paljon kiitosta kouluttajaltakin.Harmittelin kyllä sitten illalla taas vähän kun en juoksusta läkähtyneenä tajunnut kunnolla edes kiittää hienosta koulutuksesta. Taas ollaan paljon viisaampia agilityn suhteen, tai minä oon, koirahan on jo guru ;)

Sunnuntaina olin Aptuksessa Reginan kanssa. Regina sai EH:n ja hurmasi ohimennen tuomarinkin. Hauskaa kun iso mies lepertelee tuollaiselle söpölle vaalealle. Tosi hienosti meni siis näyttely!

Kuulin myös että russelikehässä Tico, johon minulla on jalostusoikeuksia, oli saanut ERIn ja ollut junioriluokan kolmas. Aika upeeta, etenkin kun paikalla oli paljon koiria, eikä ERIkään ollut mikään ihan itsestäänselvyys!

Nyt lähden tuonne mukasohvalle yksikseni istumaan ja harmittelemaan sitä että joudun olemaan yksin, ja että mulla on TYLSÄÄ :(