Tähän aikaan valveilla. Huomenna pitäis olla koulussa. Maha on ollu niin pirun kipeenä, jo kolmatta päivää, ettei pelkoo huomenna kouluun menemisestä. Mulla olis koulua seuraavan kerran perjantaina, ja sitten syysloma.

Lahti alkaa olla syvältä, tai sitten mä oon jo liian syvällä Lahti-pelissä. Nyt pitäs päästä pois, jos se vaan oliskin mahdollista. Ei hitto, ei tästä pitäny tulla mun kaupunki. Nyt tää alkaa olla liikaakin sitä. päästäkää mut pois täältä, anyone?

Pojat on vielä enemmän hanurista, voi hemmetti sentään. Tasan kaks jäbää on semmoisia, joihin luotan, jotka ei oo koskaan millään lailla käyttäny mua hyväkseen tai edes yrittäneet.

Nää muut sitten, voi hyvää päivää. Mä oon aina kummasti se kaveri, jonka luokse tullaan kun muu ei suju. Mutta niihin muihin tyttöihin rakastutaan. Sama kai se toisaalta, kun enpä kai itsekään osis seuristella, tai tuntea mitään kovin syviä tunteita yhtään ketään kohtaan. Jotenkin vaan kuitenkin toissaalta käy vituttaan tommoin toiminta. Oltais edes saakeli rehellisiä. Ja sekin, että kun muille mimmeille ei viitsi olla ilkeä, niin kummastipa nuo ovat sitten mulle ilkeitä.

Voi helvetti että mun tekis mieli paljastaa niin monesta "kiltistä pojasta" niin paljon sitä paskaa mihin ne pystyy

Uskomatonta avautumista, mutta toisaalta meillä on liian tiivis kaveriporukka, enpä voi hirveesti asioista puhua kenellekään, ilman että loukkaisin jotain. Vaikeeta, tää rupee oikeesti hajottaan mua.. pitäs päästä vaan pois.


-tämä kirjoitus on kopioitu vanhasta nettipäiväkirjasta-