Täällä taas..

Ei, en ole laiskotellut, päinvastoin, olen ollut ahkera kirjoittaja. Mulla on vain uusi blogi osoitteessa blogi.fi. Tai ainakin oli. Nyte n ole ihan varma kuinka sen kävi, kun koko serveri kaatui, ja tiedostot paloautetaan vasta keskviikkona tai torstaina. Noin viikon olen kärvistellyt kirjoittamatta, kunnes muistin tämän vanhan uskollisen päiväkirjan, ja päätin tulla tänne vuodattamaan. Copy pastehan toimii sitten myöhemmin kyllä.

Elämä hymyilee, itkee, ja nauraa paskaisesti, kaikkea samaan aikaan.
Melko raakaa.
Suurin ilon aihe: Vihdoin toteutunut unelma omasta omakotitalosta! Koirille on lääniä juosta, ja mulle tarpeeksi tilaa elää. Aivan ihana paikka tuo minun tuleva kotini. Muutto on toukokuussa, ja kaikki kaverit ovat tervetulleita muuttotalkoisiin. Uskon että kunnon kekkerit saadaan pystyyn.

Ihmissuhteet, no, ne ovat perinteiseen tyyliin kaikki ihan sekaisin. Jos mä en pelaa, mä pelaan itteni ulos. Näin on käynyt aina ja tulee aina varmaan käymään.
Toisaalta, törmäsin myös hetki sitten mieheen, joka oli todella positiivinen yllätys. En ollut muistanut että tuollaisiakin on olemassa, unelmamiehiä siis. Kaikki täsmäsi mun päiväunien poikaystävään, mikä oli aika hassua. Meillä ei ollut romanssia, ei juuri sähköä tai kemiaa meidän välillä, emmekä ehkä ikinä enää tapaa. Eikä tarvitsekaan. Oli vain mukava muistutus, että niitäkin vielä silloin tällöin kävelee vastaan.
Voisi toki kävellä useamminkin, sitä en kiellä. Ja joku semmoinen voisi vapaasti muuttaa vaikka asumaan mun uuteen taloonkin.. hih.

Koirat aiheutta turhia harmaita hiuksia toisinaan. Harmittaa jos joutuu olemaan niiden takia huolissaan. Nyt on ollut muutamia sellaisia päiviä tässä. Vaikka toisaalta, Reginan huikeaa arvostelua pentunäyttelystä juhlitaan edelleen innolla.

Koulusta en jaksa nyt puhua. Se täyttää liikaa mun päivistäni nyt juuri muutenkin. Siitä siis tarkemmin jonain toisena päivänä.

Kotona on kaaos kun mä olen koko ajan ihan puhki, tai kiiruhtamassa jotain asiaa, niine n ehdi siivota tai muuta. Siivous siirtyy joka päivä huomiselle. Inhottavaa. Torstaina on tulossa vieraita, joten keskiviikkona viimeistään olisi pakko siivota. PAKKO! Mutta tietenkin meillä on keskiviikolle lykätty aivan kamala koulupäivä, normaalisti kun pääsisin jo 11 koulusta, niin nyt meillä onkin 17 asti jotain ylimääräisiä luentoja, ja illalla olisi vielä jotain show:ta ja muuta ravintola Mustassa Kissassa. Voi miten mukavaa. Siivoa siinä sitten.
Huomenna ei ehdi siivota, sillä huomenna on koulua kolmeen, ja viidestä eteenpäin agility. Kiva kiva.


-tämä kirjoitus on kopioitu vanhasta nettipäiväkirjasta-

Huomautus: Tässä vaiheessa päätin siirtää kaikki blogimerkintäni Vuodatukseen.