Huh, laiskuus on taas tainnut iskeä blogin kirjoittajaan.. Nyt se sitten kostautuu, kun pitäis kirjoitella kuulumisia pidemmältä ajalta.

Jane on jo puolivuotias, se istuu ja konttaa ja pölöttää kaiken aikaa :D Ihana lapsi.

Naimisiin menimme 10.7. ja sen myötä mulla muuttui sukunimi. Mikään muu ei sitten muuttunutkaan. Kauheesti kaikkea pientä paperityötä olis toki vielä tekemättä asian suhteen.

 

Koirapuolella olen yrittänyt aktivoitua agilityn suhteen, hiukan huonolla menestyksellä, sillä mun polvi sanoi heinäkuussa sopimuksen irti, eikä oikein kestä juoksemista toistaiseksi. Toimin kuitenkin taas kouluttajana, ja Tollon kanssa ollaan pikkuisen harjoiteltu lisää. Ja Tollo onkin aika taitava pikkuagilitykoira. Täytyisi ottaa sen edistymisestä videota taas pitkästä aikaa.

Fiini jäi agilitystä tauolle hiukan pidemmäksi aikaa, kun sille tuli juoksu, ja on nyt astutettu Topilla (Darkandlovely). Nyt odottelemme sitten pieniä suloisia tricolourpenruja syntyväksi lokakuun loppupuolelle. Pentueesta löydät lisätietoja kotisivuiltani.

Fanin kanssa treenaillaan vähän kontakteja ja keppejä, sekä lähetyksiä. Paljon muuta ei mun polvi kestäkään sen kanssa. Ja Fuulan kanssa tokolu on nyt jäänytg vähän taka-alalle.. mutta ehkä se siitä taas kohta. Paikallamakuuta ollaan nyt viimeksi otettu ohjelmistoon, ja se onkin Fuulalle mieleinen puuha, ja sujuu melko hyvin häiriössäkin.

Ollaan kierretty myös muutamia näyttelyitä kesän aikana. Tollo kävi erkkarissa, ja voitti suuren (15 koiraa) junnuluokan, josta olin pakahtua. Loppujen lopuksi Tollo esiintyi paras uros kehässä reippaasti ja iloisesti sijoittuen neljänneksi! Tollo sai myös sertin, koska erkkarissa arvosteltiin yli 40 urosta, jolloin jaossa oli myös yksi vara-serti. Aika huikeeta!!

Sitten käytiin vielä Ristiinassa Tollon ja Fuulan kanssa. Ja tällä kertaa Fuulakin sai ERIn, josta olin enemmän kuin tyytyväinen. Tollo voitti hienosti urokset, ja sai neljännen sertinsä, ja oli lopulta VSP.

Muutamia näyttelyitä olen vielä kaavaillut loppuvuodelle, koska polvi ei kestä agilityn kisaamista, ja jotain harrastuksia täytyy olla. Ensi sunnuntaina mennään Tollon kanssa Terri-Eriin, ja parin viikon päästä Tollo ja Stella menevät Vantaalle ryhmikseen lauantaina, ja lauantai-iltana hyppäämme ystäväni Katjan kanssa laivaan ja suuntaamme sunnuntaiseen Tallinnan näyttelyyn Tollon kanssa.

No siinäpä sitä, eipä mun elämään tunnu tällä hetkellä paljon muuta mahtuvan kuin vauva, ja koirat :D Sekä tietysti tuo ihana aviomies.