Mun koirilla pörrää hormonit tuhatta ja sataa. Yks pörrää koko koira koko ajan, toinen alkaa kiinnostua toisista koirista kovaa vauhtia ja yks vaan vikisee.

Danalla siis alkoi juoksu, ja myös Lilan takapää on turvonnut, ja sillä mahtaa hetkenä minä hyvänsä alkaa tiputtelu. Se on aivan sekaisin päästään. Koettelee Danaa minkä kerkeää. vähän väliä hyppää Danan niskaan ja jatkuvasti pörrää jotain. Tänäänkin on joutunut jo pari kertaa jäähylle. Taitaa tytöstä olla tulossa nainen. Dana taas ei oikein kauheeesti välitä siitä että Lila hyppii niskaan, kun tärppipäivät lähestyy vaan (juurikin erinomaista koulutusta nuorelle nartulle antaa kukkoilla minkä kerkee, että täydellinen ajoitus..)

Ja Fani-parka vihdoin tänään tajusi että Danalla on juoksu. Ei mennytkään kuin neljä päivää. Alkuun Fani koitti kovasti astua Lilaa kun Danan juoksu alkoi. Kai se toivoi nuorempaa herkkua...

Onneksi koirila on juoksu vain sen kaksi kertaa vuodessa, ja onneksi tämä on Danan viimeinen juoksu ikinä.


Sitten muihin murheisiin. Kävin tänään pankissa ja alkoi taas ärsyttää se touhu. Pankissahan on jaettu ne vuoronumerot eri palveluille. Ja tähän mun palveluun oli tietysti jonossa 20 ihmistä ennen mua, ja mulla 20 minuuttia aikaa. Ja tietysti tähän mun palveluun oli avoinna vain yksi kassa. Siinä viereisellä kassalla neidillä oli parempaa tekemistä, kampaili tukkaansa ja hihitteli, välillä jutteli viereisen kaverin kanssa. Voi miten kauheen kiva! No, en sitten ehtinyt asioida pankissa, ja huomenna on pakko herätä jo pari tuntia normaalia aikaisemmin jotta ehdin jonottamaan pankissa.

Toisaalta, jos mulla ei olis ollut kiire niin mikäs siinä. Välillä on hauska istuskella pankissa, varsinkin kun se on noinkin täynnä ihmisiä kuin tänään. Ihmisten touhuja on kiva tarkkailla ja mietiskellä miksi ne jotain tekevät jne.


Tänään oli myös ensimmäinen hellepäivä (tietysti just nyt kun mun vapaat muuttui työksi.) Huominen on vielä pakko raataa täyttä päivää, mutta keskiviikkona ajattelin mennä vasta myöhemmin töihin. Jos aamupäivällä kävisi koirien kanssa lenkillä. Toivottavasti vaan on kaunis ilma. Torstai ja perjantai onkin vapaata! Piru jos just silloin sitten sataa. Tahtoisin niin päästä rannalle! Ja tietty ratsastamaan. Hevosetkin on nyt laitumella, joten on vapaata tallitöistä, ehtii hyvin ratsastella.

onpas sekavaa ajatuksen juoksua taas. Täytyisivarmaan koittaa syödä vielä jotain ennen nukkumaanmenoa.

Hetken mieliala : hämmentynyt
Nora