Tänään taas herätessä mua odotti päänsärky. Inhottava tunne kun unenpöpperössä alat tajuta taas tätä maailmaa ja sitten alkaa tuntua pientä vihlontaaa, joka voimistuu voimistumistaan.

Mun päänsäryt ei ole mitään ihan pikkusärkyjä yleensä. Pahimmillaan joudun makaamaan aloillani, ja jos liikautan vähänkin vaikka päät, sattuu aivan suunnattomasti. Ja usein myös tulee tosi huono olo ja pitää oksuill, mikä ei oo lainkaan kivaa.

No tällä kertaa tää näköjään meni ohi lääkkeelllä ja syömällä. Viikko sitten torstaina ei mennyt, ja jouduin nukkumaan tossa sohvlla koko päivän. Kahdeksan aikaan illalla alkoi sitten helpottaa viimein. Viime perjantaina taisin viimeksi herätä päänsärkyyn, ja se meni kanssa suunnilleen lääkkeillä ohi. Ajattelin vähän pitää nyt kirjaa näistä päänsäryistä, jos joskus tarvitseee tietää että kuinka usein niitä on ollut, tms.

Selkä, niska, ja hartiat on siis kanssa ihan jumissa. Nyt olis varmaan pikkuhiljaa pieni pakko saada itsensä raahattua sinne hierojalle. Muutenkin, mä en oikein tajua mistä tää kaikki johtuu. Onko mu sänky muka oikeesti niin huono? Miksi tätä sitten oli vanhallakin sängyllä? En vaan ymmärrä.

Mun kaverin russelit on meillä hoidossa. Ne on aika hassuja, niinkuin nyt russelit yleensäkin. Toisen mielestä on huskaa kun meillä on sotkuista, niin se löytää esim. sohvan alta kaikkea kauheen mielenkiintoista. Toisella on pms:t ja se on ihan pimee. ärisee kaiken aikaa, mut kuitenkin leikkii aika paljon etenkin Fiinin kanssa.  Ja sit kun Fiini tahtoo vaan leikkiä, ni se ei keksi muuta kuin äristä takaisin. Niillä ei kummallakaan oo erityisen kauniit naiselliset äänet, vaan lähinnä ne kuulostaa siltä kun ne örveltäis muutaman tuopin jälkeen irkkupubissa.

Mitään ongelmia ei noiden kanssa kyllä ole ollut. Paitsi se, että eilen en meinannut saada niitä sisälle ollenkaan, kun halusivat jäädä leikkimään lumeen. Eilen oli taas nimittäin tullut lisää lunta, ja nyt sitä on jo tosi paljon, ja koko ajan sataa lisää.

Heh, mä olen muuten leikkinyt vähän viherpeukaloa. Harvensin tuon mun baby-chilin, ja laitoin osa kasvamaan uuteen purkkiin. Osa taimista on vielä lasissa odottamassa istutusta. Päätin myös ryhtyä yucca-kasvin pelastus operaatioon. Se raukk on pari vuotta vaan kitunut tuolla keittiössä. Nyt se pääsi samalle ikkunalaudalle chilien kanssa, tähän suoraan mun valvovan silmän alle. Luulen jotenkin, että siinä on parempi valo kuin keittiössä. Nyt näyttää siltä että yuccis on heti pirteemi, ja ehkäpä se tuosta innostuu rehottamaan vielä. Luulen että olin aika viimetipassa liikkeellä tämän operaatio kanssa. Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin. Toivottavasti.

Viime lauantaina ja sitä edellisenä olin töissä pitkästä aikaa tuolla vanhassa paikassa. Nyt se oli taas tauon jälkeen ihan ok hommaa. Katsotaan miten käy, jos sitä joutuu pidempään tekemään. Toivottavasti kuitenkaan en  joudu.

On kyllä kiva kun on lunta, paljon valoisampaa. Mutta ahdistaa kyllä vähän ajatus tosta auton putsailusta ja lumitöiden tekemisestä. Tänään illalla se pitää ekan kerran tehdä kun lähden hallille vetämään vuoden vikat agitreenit. Fiinillä on vielä torstaina treenit, ja sitten meillä alkaakin talvitauko. Aion kyllä talvitauollakin käydä ainakin kerran viikossa Fiinin kanssa treenamassa hallilla, jotta saadaan noi kepit kuntoon. Kotonakin meinasin kokeilla yhtä keppijippoa, katostaan toimiiko.

Meillähän on siis hallilla verkkokepit, ja kokeilin niitä viime perjantaina Fiinin kanssa. Ensin kujalla, ja sitten lähensin. Hienosti Fiini ne kyllä meni. Lopuksi testasin vähän myös tavallisia keppejä, niin paljon paremmin tajusi niidenkin idean jo. Mulla on nyt hirvee luotto tän jälkeen niihin verkkokeppeihin! Tänään treenaan niitä kyllä hetken noiden mun ryhmäläisten treenien jälkeen.

Meillä oli eilen ekat möllikisat. Ne meni ihan päin mäntyä. Oltiin molemmat Fiinin kanssa ihan unessa, ja hylly tuli :D Mutta Fiinillä oli kauheen hauskaa, joten hyvä mieli jäi. uusi yritys sitten myöhemmin paremmalla onnella.

Noiden kisojen jälkeen oli mätsäri, mihin mun piti mennä Turbon kanssa vaan harjoittelemaan, mutta päätin et ilmoitetaan nyt Fiinikin. Tuomari tykkäsi Fiinistä, sanoi et ihana pieni kontakti narttu, ja yliti sen luonnetta, kertoi myöemmin vielä kaikille, että tämmöisistä koirista hän tykkää! Siitä tuli toi hyvä mieli, kun itsekin oon ylpeä nimenomaan Fiinin luonteesta ja temperamentista. Fiini oli siis punaisen saaneiden pikkukoirien 2. ja Turbo sinisen saaneien pikkukoirien 4.

Mun pentusuunnitelmat elää taas omaa elämäänsä. Onneksi kaikkea ei lue edes vielä sivuilla, niin ei tarvitse koko ajan sinne muutella. Mutta kerron näistä lisää myöhemmin kun asiat ratkeaa.

Nyt kun mun pääkipu on alkanut hellittää, voisin vähän siivoilla, niin kuin tarkoitus oli. Joten palailen taas.