Eli keskiviikkona menin sitten töihin. Saman tien uusi pomoni pelmahti paikalle ja ilmoitti että nyt lähdetään tampereelle! Siellä oli koulutus meidän henkilökunnalle. Oli pienoinen yllätys. Päivä venyi pitkäksi ja olin ihan naatti.

Eikä mulla ollut se torstaikaan vapaa, päinvastoin, koko päivä töitä. Illalla menin vieä tekemään iltatallin, kun tallinomistaja oli synnytyslaitoksella (Tyttö tuli!).

Seuraavana päivänä mulla oli töitä kolmeen asti, ja neljältä sitten lähtö risteilylle.

Risteily oli aika "rankka". Juhlimme aamuun asti, ja menimme samoilla silmillä vielä aamiaiselle, ja vasta sen jälkeen nukkumaan, lähes koko konkkaronkka siis. Ehdittiin nukkua muutama tunti, ennenkö oli taas ruoka-aika. Sen jälkeen shoppailtiin tovi ennen luentoa. Luento oli todella todella mielenkiintoinen! Aivan mahtavaa asiaa koirien luontaisesta käyttäytymisestä.

Luento loppui vasta juuri satamaan saapumisen aikoihin. Ihme kyllä, en nukkunut edes autossa kotimatkalla. Mulla on tarve pitää seuraa kanssamatkaajille ja pitää heitä hereillä, sekä muuten vaan viihdyttää heitä taukoamattomalla höpötykselläni. Olen aina ollut sellainen.

No kotona olinkin sitten aivan naatti. painuin pehkuihin melkein heti. Sähköpostit ja sen semmoiset tietysti piti tarkistaa. mutta sitten kaaduin pehkuihin. Ja nukuin ja nukuin ja nukuin. ja koko tämänkin päivän olen vielä ollut ihan unessa. Huomenna sitten taas töihin.. kai. Ei mulle kukaan oo sanonut että milloin mun pitää seuraavan kerran olla töissä. No, meen sinne aamulla, jos ei tarvi, niin tuun sitten kotiin takaisin.

Heh, mutta nyt siis nukkumaan että jaksan aamulla herätä mahdollisiin töihin.

Usea tuhat kilometriä taas takana

Hetken mieliala : iloinen
väsynyt Nora