Netti netti netti, aina vaan netti!
Mä en kohta vaan enää jaksa en varmana jaksa! Ja sitten avaan taas koneen..

Kotisivuille pitäs laittaa sitä, ja kotisivuille pitäs laittaa tätä. Ai niin joo, ja kaverin kotisivuille pitää päivittää vähän kaikkea myös.. Hommaa olis varmasti vaikka kuinka pitkäks aikaa. Onneksi oon sentään jostain sivuista tajunnt jotan pientä korvausta pyytää.

Hah mä vitsialin vähän aikaa sitten silläkin, että kohta jätän tahallaan maksamatta nettilaskun, niin joudun olemaan ilman nettiä.
No, kuinkas sitten kävikään? Olin hukannut sen laskun, ja odottelin maksukehoitusta, kunnes eräänä päivänä netti vaan katkesi. Siinä sitä sitten oltiinkin. Paniikki iski. Miten mä nyt elän?
Pika pikaa tiedustelin asiaa puhelinyhtiöltä, niin selvisi että olivat unohtaneet lähettää maksukehoituksen!
Niin mun tuuria taas..
No, maksoin laskun, ja parin päivän päästä pelasi netti taas. Helpotus oli suuri, kun pääsin koneelle lukemaan sähköpostit, ja tekemään kaiken muun tuon parin päivän nettipimennon osalta.
Siihen kaikkeen kului puolisen tuntia - tunti. Niin että mikä hätä sinne nettiin lopulta olikaan päästä?

Ah niin, ajoittainen pakollinen nettiadikti -purkautuminen tuli siinä. Jospa tällä taas selviäisi hetken aikaa :) Ensi kerralla taas "oikeaa" asiaa, I promise!


-tämä kirjoitus on kopioitu vanhasta nettipäiväkirjasta-