Koko ajan tuntuu olevan kamala kiire. Olen halunnut kirjoittaa kaikesta tänne, mutta koskaan en ehdi, tainsitten en jaksa.

Mulla on menossa ärsyttävä työviikko, pelkkiä aamuvuoroja, paitsi maanantai, kun menin vasta 12. No, mä kun en varsin aamuihminen ole, niin väsyttää sitten koko ajan ihan tuhottomasti.

Viime viikonloppukin oli taas rankka, kun lauantaiaamuna oli herätys joskus viiden pintaan. Reissu itsessään alkoi tosi hienosti, Sini tuli hakemaan mua, hyppäsi autosta ulos, ja oli avaamassa takakonttia, niin tsadaa, ovet lukossa! No ei auttanut kun herättää Sinin mies tuomaan meille vara-avaimen. Onneksi tämä tapahtui ihan mun kotipihassa eikä Helsingissä...

No, kuitenkin, ehdimme ihan ajoissa laivaan, ja näyttelypaikallekin hyvissä ajoin. Oli ihanaa nähdä Pelle. En tosin meinannut tunnistaa sitä kun oli kasvanut niin isoksi ja komeaksi pojaksi. Pellen omistaja kertoi että heti kun he olivat saapuneet näyttelypaikalle, oli joku tullut kysymään Pelleä jalostukseen. Minulta myös moni tuli kysymään pentua, koska halusi juuri Pellen kaltaisen koiran :)

Kehässä sitten Sulo vei kuitenkin voiton saaden upean arvostelun, laitan arvostelun sivuillenin myöhemmin. Pelle oli tuomarin mielestä liian raskaspäinen, ja Fiinissä ei muuta vikaa ollut kuin höröttävät korvat. Näille kahdelle sankarille ei siis tällä kertaa kp:ta tippunut. Sulo siis oli hienosti ROP-pentu!

Sulo on kyllä ihastuttava näyttelykaveri. Se esiintyy kuin vanha tekijä, ja on kaiken päälle kauniskin. Ihanaa että Sini antaa minun sen kanssa käydä näyttelyissä, kotona kun ei oikein näyttelytettäviä asu, ja muut sijoituskoirat on aika kaukana. Ehkä mä vielä jonain päivänä saan sen näyttelykaverin kotiinkin, ehkä, tai sitten en...

Sunnuntaina minulla oli sitten kamala päänsärky koko päivän. En ole sellaista pitkään aikaan potenutkaan. Enkä niin välittäisikään potea.

Nyt en muista mitä muuta kaikkea olin ehtinyt pohdiskella. Ite asiassa kaikenlaista muiden ihmisten mielenliikkeistä, mutta jos siitä lisää myöhemmin.