Edellisestä kirjoituksesta on taas kulunut tovi.  On ollut ihan oikeasti niin kamalasti kaikenlaista tekemistä, eten ole yksinkertaisesti ehtinyt kirjoitella. Töissä voisi olla mahdollista kirjoittaa blogia jossain välisä, mutta en usko että siellä pystyisi niin rauhassa kirjoittamaan, että saisi mitään fiksua ylös.

Tässä on siis ehtinyt tapahtua vaikka mitä.

Ensin oli Lahti KV. Omista Fiini, Siro ja Kerttu saivat kaikki EH:n, Kerttu myös voitti luokkansa. Kasvateista Lotta ja Sulo saivat H:n. Olen ihan tyytyväinen. Nyt on taas kolmella "uudella" kasvatilla näyttelytulos.

Sitten oli pentunäyttely Hollolassa, ja Voitto esiintyi hienosti, ei tosin minun kanssani, joten pyysin omistajan esittämään Voiton. Nyt alamme treenaamaan yhteistyötä, jotta voin tulevaisuudessa itse pojan esittää.

Viime viikonloppuna oli sitten Mäntän ryhmänäyttely. Sinne lähdimme Kertun ja Ruffin kanssa. Molemmat saivat EH:t. Ruffissa oli tuomarin mielestä paljon hyvää, mutta se oli liian kookas. Olen ihan iloinen että edes joku tuomari osaa sakottaa koosta, joten en ole lainkaan harmissani EH:sta. Vaikka olishan me se sertikin huolittu toki.

Tässä tapahtuu nyt niin paljon, mun ympärillä, sekä pään sisällä, etten oikein tiedä mistä aloittaa kertomista. Huomenna minulla on jälleen vapaapäivä, sillä olen nykyään "päivätyössä" osa-aikaisena. Joten ehkä nukun ajatukseni selkeiksi, ja kirjoitan lisää huomenissa. Ehkä.