No se on täällä sit..
uusi vuosi taas.
Enhän mä oikein ehtinyt vielä päästä sisään siihen edelliseenkään. :P

Jännä juttu oli se, että vietin uuden vuoden sen ihmisen kanssa, jonka kanssa haluaisin kaiken aikani viettää, mutta tavallaan ei kuitenkaan vietetty uutta vuotta yhdessä..
Sekin on jännää, että mulla on pitkästä aikaa näinkin voimakkaita tunteita jotain ihmistä kohtaan. MULLA! Hurjaa kun välillä tunteet syöksyy laidasta laitaan, ensin se on niin ihana, ja kohta täys kusipää..
Jotenkin tääkin juttu vaan ehti jo mennä mönkään ennen kuin alkoikaan. Alussa mulla kai olis ollut mahdollisuudet vaikka mihin, mutta onnistuin sitten taas pelaamaan itteni ulos. Nyt voin sitten vaan lähietäisyydeltä haaveilla kyseisestä henkilöstä. Sairasta.
Paljon helpompaahan tää olis jos herra viitsisi kertoa mulle ihan suoraan, että mikä on vikana, ja mä voisin sitten puolustautua.. jos voisin.
Mutta en mä oikein saa koko ihmisestä sanaakaan irti.

Muihin juttuihin..

Töitä tulee aherrettua aika lailla. Mikä on kyllä ihan positiivista. Nyt pitäs ehkä saada itseään niskasta kiinni vielä koulun käynninkin kanssa. Kyllä tää tästä kai.

Koirahommat on ihan mallillaan, vauva saapuu Suomeen parin viikon kuluttua.
Hevosen kanssa päästään vihdoinkin kisaamaan, kun kaverin kautta järjestyy kyydit kisoihin!

Laskettelureissu oli tarkoitus hoitaa Tahkolle, mutta ei mennyt aikataulut oikein yhteen kavereiden kanssa. Että saa nähdä kuin käy.
Mut jos sentään kävis pari kertaa talven aikana Himoksella, tms.

Juuh, tästä tää lähtee.. katellaan :)


-tämä kirjoitus on kopioitu vanhasta nettipäiväkirjasta-