Heh, olisin laittanut otsikoksi "Väsymys.." mutta sellainen otsikko taisikin jo olla jossain aikaisemmassa blogissani. Ilmeisesti aika tuttu olotila minulle.

Mulla on ihan puolikuollut olo! Väsyttää koko ajan. Töissä se johtuu varmaan siitä että meidän kopperossa on todella huono ilma, siis todella. Siellä ei vaihdu ilma juuri lainkaan, ja kuuma on kuin missäkin pätsissä. Toinen asia mikä varmasti väsyttää, on työrytmi. Ja tällä hetkellä allergia. Kaikenmaailman siitepölyallergiat, ja sitten vielä ne samperin ötökät! Mula on joka paikka täynnä golfpallon kokoisia punaisi kutteja ja mustelmia.

Mä olen hiukan kateellinen koirilleni. Ne saa nukkua suurimman osan päivästä, melkein milloin tahansa haluavat. Ja kaikenlisksi niille kannetaan ruoka päivittäin valmiina eteen. Kuinka helppoa niiden elämä onkkan! Toisaalta ne on kyllä täysin riippuvaisia omistajastaan, joka taas ei mulle sopisi pätkääkään.

Nyt on kyllä pakko mennä koisimaan. Väsymys painaa päälle.

Nora, puoliunessa