Ensinnäkin, olen kipeä. Tiistai-iltana alkoi olo tuntua joenkin hieman kipeältä, kiva juttu, sillä olin menossa seuraavana aamuna työhaastatteluun. No, aamulla se sitten selvisi. Kamala otsa- sekä poskionteloiden tulehdus päällä. Menin kuitenkin työhaastatteluun, josta selvisin kunnialla, ja illansuussa kävin apteekista hakemassa antibiootit.

Illalla sain soiton, että työt alkaa  perjantaiaamuna, joten mulla on pitkästä aikaa päivätyö! No, perjantaina olo olikin jo aavistuksen parempi, ikä 7,5tunnin työpäivä tuntunut lainkaan niin pitkältä kuin olin kuvitellut. Lupauduin vielä lauantaiksikin töihin, tosin tein vain puolikkaan päivän.

No, kipeänä ollaan edelleen, ja koska olen nukkunut nyt sitten vapaalla niin ruhtinaallisesti, ei nyt uni tule millään. Aamulla menen siis tosi pirteänä klo. 8 töihin. Mutta on se vaan ihanaa kun on säännöllistä työtä!!


Lauantaina sain ikävä uutisia Helsingin suunnalta. Mummi oli Stockan rappusilla kaatunut turvalleen, niin että tekarit oli menneet halki, ja silmälasit rikki ja verta oli ollut joka paikassa, niinkuin kuvitella saattaa kun tunnetustihan ihisen päästä tulee verta aivan älyttömästi. Vaari raukka oli ollut vieressä, mutta ei ollut voinut mitään tehdä, koska hänellä oli kummassakin kädessä ollut kauppakassi. Arvatenkin vaari onollut aika shokissa tämän tapahtuman jälkeen. Kamala tilanne, ja tämä ei ole ensimmäinen kerta kun mummi kaatuu tällä tavalla pahasti. Olen hiukan huolissani hänen puolestaan.

Agilityä: Fani on ilmoitettu tammikuussa Riksuun kisoihin. Siitä tulee varmaan hulvatonta, sillä noiden kisojen alle kertyy treenitaukoa noin kuukauden verran.. Joten jos joku tietää jossain järjestettävistä möllikisoista, niin ilmoittakaa mulle, lähdetään vaikka vähän kauemmaskin päästelemään höyryjä...

Ensi viikonloppuna on pentuleiri, jonne olen menossa kouluttamaan. Jännittävää. Olen kasannut luennon yms. jo. Toivottavasti aiheita on riittävästi ja saadaan keskustelua hyvin aikaan luennolla. Tovon voivani käyttää samaa runkoa myöhemminkin, joten nämä leiriläiset toimivat nyt ikäänkuin testiryhmänä :)

Kohta on jo joulukin... pitäisi varmaan alkaa mietiskellä joululahjoja. Voisin ehkä ostaa itselleni lahjaksi ikkunan, sillä jouduimma perjantaina rikkomaan kuistilta ikkunan, jotta pääsimme sisään. Kyseistä tapahtumasarjaa en jaksa sen yksityiskohtaisemmin alkaa edes käymään läpi.

Ei kyllä uneta oikein vieläkään, mutta pitäisikö se yrittää, josko hetken saisi nukuttua ennen töitä.