No, nyt alkaa jo vähän paremmin hellittää flunssa.  Olisin kuvitellut olevani  enemmän väsynyt töissä tänään, mutta sujui ihan hyvin.  Kotiin kun tulin niin muutaman unnin kuluttua sitten kyllä simahdin, ja heräsin vasta myöhään illalla ja tässä sitä taas kukutaan. Onneksi mulla on kaksi vapaapäivää, joten saan lepäillä rauhassa, ennen kuin töissä alkaa varsinaisesti koulutus torstaina.

Sanoinko mä jo: IHANAA että on taas säännöllistä työtä!

Kaveri pyysi tuuraamaan ensi lauantaina, muissa hommissa, ja menenkin mielelläni, jos vaan suinkin saan sovitettua aikatauluun, kun on se pentukurssikin.

Hoksasin muuten tänään että mulla on trimmattava koira. Fiinillä on niin paksu turkki, että sitä on pakko alkaa hiljalleen "ilmastoida", ja kypsää oli. Aika hassua, kun se näyttää niin kovin siistiltä ja sileältä... Mutta tosi nätisti se anti nyppiä, nautti vaan!

Yläkulmurit ei ole vieläkään Fiiniltä pudonneet. Odotan joulun yli, ja sitten jos ne suussa vielä killuu niin vuoden vaihteessa käydään lekurissa otattamassa ne pois. Toivon kuitenkin edelleen että ne lähtisi itsestään. Mulla ei ole koskaan yhdelläkään koiralla ollut ongelmia hampaiden lähtemisen suhteen ennen tätä. enkä mielelläni lähtisi reviyttämään hampaita, vaan antaisin niiden pudota ihan luonnollisesti.

Fiini ei ole myöskään kovasti kasvanut enää. Mittasin sen juuri, ja korkeutta on neidillä edelleen samat 23cm, kuin on ollut viimeiset 1-2kk. Jospa se 2cm vielä sieltä tulisi niin päästäis edes ihannemittoihin asti.

Huomenna mennään kaverin koiran kanssa ultraan. Toivon todella että se on tiine.

Ai niin, olen kokonaan unohtanut kertoa! Fanilla on viisi pientä lasta :) Kerron niistä tarkemmin kun olen nähnyt ne.

Ei mun elämässä taida tällä hetkellä tapahtua mitään mistä kovin syvällisiä kirjoituksia saisi aikaan. Joten, sellaisia ei ehkä kannata ihan hetkeen odotella.